torsdag 6. september 2012

Glimt


Etasjefatet pynter opp i vitrineskapet
 (eller latrineskap, som jeg sa for noen år siden - det er vel noe ganske annet!?).
Tror forresten jeg må fikse litt mer inne i vitrineskapet.. Her står bare det hvite serviset vårt, samt blanke glass..


Et gammelt nattbord har fått plass på kjøkkenet.


I går bladde jeg gjennom forrige utgave av KK Living. Da gjenoppdaget jeg denne oppskrifta. For at jeg skal huske å prøve den, har den fått plass på kjøkkenveggen. Nå kommer snart en ny utgave av KK Living. Gleder meg.


Her går det mye i rim og regler for tida. Derfor FILIFJONG. :)


En liten samling som gjør at jeg smiler.


Pizzabok lånt på biblioteket. Skrevet av en kristiansunder. Noen som har smakt pizzaen på Lofthus Samvirkelag? Jeg må si jeg fikk utrolig lyst til å prøve den etter å ha lest litt i denne boka.

4 kommentarer:

  1. Jeg falt også skikkelig for KK Living!
    Syntes det var så mye bra der.
    Flott å høre at det kommer et nytt snart.
    Har tittet litt etter det, for har ikke helt oversikten over hvor mange de utgir i året...

    Fin hælg! :)
    Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg også! Noe nytt og spennende! Tror det kommer bare fire ganger i året foreløpig.. :)

      Slett
  2. Herlige glimt:) Så veldig på tide at jeg kommer på besøk en dag nå:)
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Kjære, for et inspirerende innlegg med flotte bilder! :) Så lurt å henge opp en oppskrift på veggen med stilig tape.. Og du, alt som kan skrives med tavlekritt treffer meg rett i hjertet, fine filifjong :)
    Nå er jeg tilbake til hverdagen, men prøver fortsatt å niholde litt på den rosa skyen jeg har svevet på den siste tiden.. Det føles veldig fint å være kone! Og nå kan vi kose oss med bilder, video og koselig "etterarbeid", for å eviggjøre den beste helgen i vårt liv hittil..
    Håper alt er bra med deg, fine? Jeg nyter høstlukta, varme skjerf og observerer hver varme farger som dukker opp ute. Jeg elsker høsten :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...