søndag 3. juni 2012

Sommerfugl i vinterland


Bokstavelig talt.
Et forsøk på å skape litt sommerstemning her inne - for ute har det snødd og regnet de siste dagene...
Ønsker meg en sommerfugl-poster fra hviit.no, men jeg fant dette søte bildet med ramme på Søstrene Grene til under 50-lappen - og da slo jeg til!



En annen måte å komme i sommerstemning på, er å spise dette; deilig tyrkisk yoghurt, med bananskiver bringebær og en neve gresskarkjerner. Dobbeltnam!

PS: Kjempekjekt om du vil stemme på meg eller en annen favoritt i Matbloggsentralens rabarbrautfordring. Jeg er nr.63.


3 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg også en plakat fra Hagedornhagen:) Men bildet fra Søstrene Grene var jo veldig fint det også!:)
    Her har vi innedag med kontorarbeid, togbanebygging, middag med svigers, bloggrunde og photoshop:)
    Angående besøk er jeg usikker på om jeg kan denne uka, mulig jeg skal på kurs onsdag og torsdag bl.a.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Så fint bilde. Søstrene Grene er bare genialt.
    Fin uke til dere.
    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Jøyemeg, så fint sommerfuglbilde!! :) Men jeg klarer ikke å se bort ifra det nydelige lille fyglehuset vedsiden av :) Du store, jeg tror jeg er forelsket!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...