onsdag 6. juni 2012

Rosa sofa og slikt



Da jeg leste den første utgaven av KK Living tidlig i år og så at neste nummer skulle komme først 4. juni, tenkte jeg at det var fryktelig lenge til. Men der tok jeg feil. "Tida går fort når man har det artig", som vi sier her jeg bor. Selvfølgelig sikret jeg meg en utgave av mitt nye, norske favorittmagasin.


OG, 
jeg konkluderte med at rosa sofa er utrolig kult!
En slik på loftstua hadde vært knall!




Og denne sida ble jeg bare glad av! :)
KK Living anbefales!
Et friskt pust, spør du meg.


Slik ser det ut her akkurat nå,
så nå MÅ jeg ut igjen.


2 kommentarer:

  1. Jeg sto med dette bladet i hånden i dag, og tenkte : Nei Janne , du får vente te freddan ;) He he .
    Jeg skal kjøpe det til helgen, og da skal jeg nyte :)
    Kom nettopp inn , nå begynte det å bli litt kaldt.
    Det har vært en kjempefin dag :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Eg tenkte det samme, at det var lenge til neste nummer, etter at eg fekk det første av deg i give- awayen:) Så gøy at neste blad er kome ut! Må nok snope det til meg sjølv i morgon ja:) Takk for tips!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...